Lider zespołu Service Desk z językiem niemieckim

Aplikuj na to stanowisko

Twoje zadania:

  • Zarządzanie naszym zespołem Service Desk (około 25 osób).
  • Dbanie o motywację członków zespołu.
  • Opieka nad procesem rekrutacyjnym do działu Service Desk.
  • Budowanie dobrych relacji i ścisła współpraca z niemiecką częścią zespołu.
  • Monitorowanie poziomu realizacji wyznaczonych zadań.
  • Ciągła poprawa jakości świadczonych usług.

Dołącz do nas jeśli:

  • Umiesz swobodnie i poprawnie posługiwać się językiem niemieckim.
  • Masz co najmniej 2-letnie doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku.
  • Wyróżniają Cię wysoko rozwinięte umiejętności interpersonalne.
  • Dobrze zarządzasz czasem i organizacją pracy zespołu.
  • Posiadasz wysoko rozwinięte umiejętności przywódcze.
  • Cechuje Cię odpowiedzialność i zaangażowanie

Dodatkowym Twoim atutem będzie 

  • Wykształcenie techniczne 

Jeśli dołączysz do nas, oferujemy Tobie:

  • Zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę lub jeśli wolisz w innej formie.
  • Możliwości rozwoju i ciągłego podnoszenia kwalifikacji zawodowych.
  • Udział w projektach w międzynarodowym środowisku.
  • Dostęp do najnowszych technologii.
  • Atrakcyjne wynagrodzenie.
  • Kursy językowe.
  • Pakiet sportowo-rekreacyjny.
  • Prywatną opiekę medyczną z możliwością rozszerzenia na członków rodziny.
  • Miłą atmosferę pracy w przyjaznym i nowoczesnym otoczeniu

 

W razie wyrażenia zgody na przetwarzanie zawartych w ofercie pracy danych osobowych dla celów przyszłych rekrutacji prosimy 
o dopisanie klauzuli (informujemy, że wyrażona zgoda może być w każdej chwili odwołana):

Wyrażam zgodę na przetwarzanie podanych przeze mnie danych osobowych przez BTC Software Systems Sp. z o.o. z siedzibą 
w Poznaniu (60-166) ul. Grunwaldzka 184, zwaną dalej „Administratorem” dla celów przyszłych rekrutacji prowadzonych przez Administratora.