BTC Maintenance Management

Zarządzanie majątkiem w przedsiębiorstwie. Obsługa wszystkich procesów utrzymania ruchu i prac serwisowych.

BTC Maintenance Management to nowoczesne rozwiązanie IT, wspierające pracę firm świadczących usługi serwisu i utrzymania ruchu. Narzędzie optymalizuje proces realizacji serwisu (obniża koszty i zwiększa wydajność) i umożliwia generowanie usług dodatkowych (serwicyzację) przez cały cykl życia produktu.

BMM zaprojektowano w oparciu o najlepsze rozwiązania technologiczne i praktyczne doświadczenie specjalistów branżowych. Dzięki temu narzędzie doskonale wpisuje się w specyficzne potrzeby i oczekiwania firm, dla których kluczowa jest najwyższej jakości obsługa klientów. BMM pozwala na szybkie, sprawne planowanie i wykonywanie prac serwisowych oraz podniesienie wydajności w zarządzaniu utrzymaniem ruchu.


Funkcjonalności

  • Dokumentacja i analiza wszystkich obiektów i działań serwisowych:
    • Analiza nakładu pracy i zużytych materiałów w podziale na rodzaje prac, klientów, kategorie zgłoszeń itp.;
    • Wskaźniki istotne dla utrzymania ruchu (MTBF, MTTR, dostępności, podziału kosztów);
    • Prowadzenie dokumentacji maszyny i jej komponentów przez cały cykl życia, zapisywanie wszystkich danych pomiarowych, zgłoszeń, czynności serwisowych itp.  
  • Planowanie i dysponowanie zasobami:
    • Personel (w oparciu o macierz kwalifikacji);
    • Urządzenia pomiarowe, środki operacyjne, części zamienne, firmy zewnętrzne;
    • Uwzględnienie lokalizacji geograficznej przy planowaniu tras.
  •  Centralne zarządzanie awariami:
    • Od rejestracji zgłoszenia, poprzez bieżące opracowywanie, aż do dokumentacji.
  • Interfejsy do innych systemów w przedsiębiorstwie:
    • Finanse i księgowość;
    • Gospodarka materiałowa;
    • Systemy nawigacji i planowania tras;
    • Inne.
  • Dokumentacja urządzeń: dane podstawowe urządzeń, powiązanie z dokumentami, danymi technicznymi i pomiarowymi oraz współrzędnymi GPS.
  • Struktura komponentów i śledzenie części zamiennych: odzwierciedlenie wewnętrznej budowy urządzenia/instalacji, dokumentowanie montażu i demontażu komponentów i części zamiennych.
  • Zgłoszenia serwisowe: rejestracja zgłoszeń w formie ticketów, zarządzanie nimi oraz dokumentowanie wszystkich wykonanych działań.
  • Zarządzanie zleceniami: rejestracja i śledzenie zleceń serwisowych, wstępne planowanie potrzebnych zasobów (pracownicy serwisu, części, materiały).
  • Lista zleceń serwisanta: przegląd przydzielonych zadań i zleceń dla każdego serwisanta w cyklu dziennym, tygodniowym lub innym.
  • Zarządzanie utrzymaniem ruchu: definiowanie i śledzenie cyklicznych terminów przeglądów, bazujących na przepisach utrzymania ruchu.
  • Generator raportów: elastyczny mechanizm tworzenia indywidualnych raportów z możliwością zapisania, wysłania i eksportu do pliku Excel.
  • Zarządzanie kontaktami: zarządzanie danymi osobowymi i adresowymi (klientów, dostawców i pracowników), które zostają powiązane ze zgłoszeniami i zleceniami oraz zapisane w postaci kontaktów.

Główne korzyści

Aplikacja mobilna dla serwisantów

  • Lista kontrolna (check-lista) dla unormowanej i uporządkowanej obsługi zgłoszenia serwisowego i rejestracji potwierdzenia wykonania usługi.
  • Możliwość dodawania własnych zdjęć w celu potwierdzenia wykonania serwisu.
  • Dołączanie do zgłoszeń serwisowych różnych dokumentów z systemu BMM (np. schematów, instrukcji, zdjęć, korespondencji od klienta) i przesyłanie wybranych dokumentów na urządzenia mobilne.
  • Rejestracja czasu pracy serwisanta na urządzeniu mobilnym.
  • Możliwość pracy na urządzeniu mobilnym online i offline.
  • Dodawanie cyfrowego podpisu klienta i serwisanta na potwierdzeniu zakończenia zlecenia.

Integracja z systemami CRM

  • Możliwość przejęcia wszystkich kontaktów z systemu CRM klienta do systemu BMM.
  • Integracja z Outlook i centralką telefoniczną.

Zarządzanie zgłoszeniami

  • Jedno, centralne miejsce do przyjmowania wszystkich zgłoszeń serwisowych.
  • Możliwość tworzenia schematów decyzyjnych, ułatwiających i przyśpieszających proces podejmowania decyzji o dalszych krokach przez pracowników Obsługi Klienta.
  • Pełna obsługa zgłoszenia w systemie: od rejestracji zgłoszenia, poprzez opracowanie aż do dokumentacji. Zachowana historia wszystkich działań.
  • Możliwość połączenia online maszyny klienta z systemem BMM i automatycznego rejestrowania komunikatów, np. kodów błędów. W takich ustawieniach jest również możliwe automatyczne generowanie zleceń serwisowych przez system BMM.

Sprzedaż i fakturowanie

  • Kalkulacje pakietów usług i tworzenie ofert.
  • Rejestracja i transfer zamówień do zleceń serwisowych w celu ich realizacji.
  • Przekazywanie danych rozliczeniowych (czasu pracy, zużytych części zamiennych i materiałów) do systemu ERP dla umożliwienia rozliczenia z klientem.
Patrz też:

 

 


         Osoba kontaktowa: Anna Błażejczak

         tel.: +48 730 17 00 10



BTC Maintenance Management for Service

PDF

BTC Maintenance Management for Service

PDF