BTC iMAM®

Mobilne rozwiązanie IT dla przedsiębiorstw wspomagające procesy utrzymania ruchu, infrastruktury oraz obsługi serwisowej klienta w systemie SAP.

BTC iMAM® został zaprojektowany z myślą o przedsiębiorstwach świadczących usługi serwisu technicznego i korzystających z systemu SAP CS/PM. Dzięki BTC iMAM® zarządzanie zleceniami i terenowa obsługa serwisowa są łatwiejsze i przebiegają znacznie sprawniej. Aplikacja zapewnia wygodną obsługę kluczowych funkcjonalności również z poziomu urządzeń mobilnych.

Podstawowym celem obsługi serwisowej jest zapewnienie jak najwyższej dostępności urządzeń wykorzystywanych przez klientów. Satysfakcjonująca jakość tych usług stanowi o pozycji firmy na konkurencyjnym rynku. Niedotrzymanie wymaganego poziomu obsługi może natomiast doprowadzić do utraty klientów. BTC iMAM® to sprawdzone rozwiązanie, które pozwala przeciwdziałać temu niepożądanemu scenariuszowi i skutecznie wspiera optymalizację procesu obsługi serwisowej u klienta.


Obszary zastosowania

System SAP – moduł serwisowo-remontowy, workforce management, mobilna gospodarka remontowa.

Funkcjonalności

    Zarządzanie zleceniami serwisowymi:
  • Praca w trybie online i offline z automatyczną synchronizacją z SAP;
  • Wyświetlanie aktualnej listy zleceń pracownika lub zespołu podległych pracowników;
  • Sortowanie listy zleceń wg wybranych kryteriów;
  • Ustawienie widoku zleceń w układzie kalendarzowym;

  • Obsługa zleceń serwisowych:
  • Wyświetlanie danych podstawowych i dokumentacji przypisanej do urządzenia;
  • Rejestrowanie wartości pomiarów dla punktów pomiarowych i uzupełnianie list kontrolnych w SAP;
  • Wpisywanie czasu pracy dla poszczególnych zleceń i podgląd historii;
  • Sprawdzanie dostępności części zamiennych i obsługa rezerwacji przez moduł gospodarki materiałowej SAP MM;
  • Dokumentowanie realizacji prac w zleceniu z funkcją załączania plików;
  • Rejestrowanie zdjęć z możliwością ich edytowania;
  • Potwierdzanie wykonania zlecenia;
  • Rejestrowanie własnoręcznego podpisu serwisanta i klienta;

  • Pozostałe:
  • Integracja z mapami Google/GIS i nawigacją;
  • Rozliczanie kosztów podróży serwisanta;
  • Funkcja zmiany miejsca instalacji urządzenia;
  • Tworzenie nowego zawiadomienia dla serwisu;
  • Możliwość obsługi kodów kreskowych lub DMC do identyfikacji urządzeń.

   

Prosty interfejs użytkownika ułatwia korzystanie z narzędzia również na urządzeniach mobilnych z małym ekranem - widok dla ekranu 7”

iMAM® wspiera obsługę techniczną klienta m.in. w CLAAS, KUKA, Konica Minolta i VELUX.

 

Główne korzyści
  • Intuicyjna obsługa dzięki prostej nawigacji z szybkim dostępem do informacji o urządzeniach klienta i otrzymanych zleceniach.
  • Szybszy i pełniejszy przepływ informacji między technikami terenowymi a systemem SAP, bez użycia dokumentacji papierowej.
  • Szybsze rozliczanie klienta przez skrócenie czasu obsługi zlecenia serwisowego i cyklu bilingowego.
  • Wzrost satysfakcji klienta dzięki sprawniejszej obsłudze serwisowej.
  • Wsparcie gospodarki materiałowej poprzez dostęp do informacji o aktualnym stanie magazynowym części w SAP MM.
  • Łatwa dostępność z poziomu przeglądarki internetowej, niezależnie od systemu operacyjnego i wielkości ekranu urządzenia.
  • Elastyczna adaptacja dzięki możliwości dopasowania zakresu funkcjonalności do indywidualnych potrzeb.
  • Prosta implementacja z wykorzystaniem standardowych komponentów SAP (NetWeaver + Data Orchestration Engine), bez konieczności instalowania dodatkowego oprogramowania firm trzecich.
Patrz też:

 

 


         Osoba kontaktowa: Anna Błażejczak

         tel.: +48 730 17 00 10



BTC iMAM® for Service
PDF
BTC iMAM® for Service
PDF