Specjalista Service Desk z j. niemieckim (24/7)

Aplikuj na to stanowisko

Twoje zadania:

  • Pomoc użytkownikom w bieżącym rozwiązywaniu problemów ze sprzętem i oprogramowaniem na pierwszej linii wsparcia technicznego (przyjmowanie zgłoszeń, analiza, kategoryzacja, praca z systemem ticketowym) w systemie zmianowym (24/7).

Dołącz do nas jeśli:

  • Znasz bardzo dobrze język niemiecki i swobodnie się nim posługujesz.
  • Znasz dobrze środowisko Microsoft Office oraz  Microsoft Windows.
  • Jesteś komunikatywna(y), jesteś chętna(y) do niesienia pomocy i masz pozytywne nastawienie do użytkownika.
  • Jesteś otwarta(y) na nowe technologie i wyrażasz gotowość do ciągłego dokształcania się.

Jeśli dołączysz do nas, oferujemy Tobie:

  • Zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę lub jeśli wolisz w innej formie.
  • Możliwości rozwoju i ciągłego podnoszenia kwalifikacji zawodowych.
  • Udział w projektach w międzynarodowym środowisku.
  • Dostęp do najnowszych technologii.
  • Atrakcyjne wynagrodzenie.
  • Kursy językowe.
  • Pakiet sportowo-rekreacyjny.
  • Prywatną opiekę medyczną z możliwością rozszerzenia na członków rodziny.
  • Miłą atmosferę pracy w przyjaznym i nowoczesnym otoczeniu.

 

W razie wyrażenia zgody na przetwarzanie zawartych w ofercie pracy danych osobowych dla celów przyszłych rekrutacji prosimy 
o dopisanie klauzuli (informujemy, że wyrażona zgoda może być w każdej chwili odwołana):
 
Wyrażam zgodę na przetwarzanie podanych przeze mnie danych osobowych przez BTC Software Systems Sp. z o.o. 
z siedzibą w Poznaniu (60-166) ul. Grunwaldzka 184, zwaną dalej „Administratorem” dla celów przyszłych rekrutacji prowadzonych 
przez Administratora.