Specjalista ds. wsparcia aplikacji z j. niemieckim (L2)

Aplikuj na to stanowisko

Twoje zadania:

  • zapewnienie wsparcia technicznego dla jednego z produktów
  • analiza problemów, szukanie rozwiązań, proponowanie usprawnień
  • Dołącz do nas jeśli:

  • masz min. 3-letnie udokumentowane doświadczenie na podobnym stanowisku
  • posiadasz szeroką wiedzę o systemach IT (m.in. bazy danych, sieci komputerowe, wirtualizacja, systemy operacyjne)
  • masz wysoko rozwinięte umiejętności interpersonalne i komunikacyjne
  • znasz narzędzia do zarządzania projektami i systemami ticketingowymi
  • znasz język niemiecki na poziomie C1 (komunikacja z klientem)
  • znasz język angielski na poziomie komunikatywnym
  • Jeśli dołączysz do nas, oferujemy Tobie:

  • możliwości rozwoju i ciągłego podnoszenia kwalifikacji zawodowych
  • udział w projektach w międzynarodowym środowisku
  • dostęp do najnowszych technologii
  • atrakcyjne wynagrodzenie
  • kursy językowe
  • pakiet sportowo-rekreacyjny
  • prywatną opiekę medyczną z możliwością rozszerzenia na członków rodziny

  • W razie wyrażenia zgody na przetwarzanie zawartych w ofercie pracy danych osobowych dla celów przyszłych rekrutacji prosimy 
    o dopisanie klauzuli (informujemy, że wyrażona zgoda może być w każdej chwili odwołana):

    Wyrażam zgodę na przetwarzanie podanych przeze mnie danych osobowych przez BTC Software Systems Sp. z o.o. z siedzibą 
    w Poznaniu (60-166) ul. Grunwaldzka 184, zwaną dalej „Administratorem” dla celów przyszłych rekrutacji prowadzonych przez Administratora.