Twoje zadania:
- pomoc użytkownikom w bieżącym rozwiązywaniu problemów ze sprzętem i oprogramowaniem (przyjmowanie zgłoszeń, analizowanie, kategoryzowanie, system ticketowy)
Dołącz do nas jeśli:
- umiesz swobodnie posługiwać się językiem niemieckim
- znasz dobrze środowisko Microsoft Office oraz Microsoft Windows
- jesteś komunikatywna(y), jesteś chętna(y) do niesienia pomocy i masz pozytywne nastawienie do użytkownika
- jesteś otwarta(y) na nowe technologie i wyrażasz gotowość do ciągłego dokształcania się
Dodatkowym Twoim atutem będzie:
-
wykształcenie techniczne
-
doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku
Jeśli dołączysz do nas, oferujemy Tobie:
- pracę w stałych godzinach, bez systemu pracy zmianowej
- zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę lub jeśli wolisz w innej formie
- możliwości rozwoju i ciągłego podnoszenia kwalifikacji zawodowych
- udział w projektach w międzynarodowym środowisku
- dostęp do najnowszych technologii
- atrakcyjne wynagrodzenie
- kursy językowe
- pakiet sportowo-rekreacyjny
- prywatną opiekę medyczną z możliwością rozszerzenia na członków rodziny
- miłą atmosferę pracy w przyjaznym i nowoczesnym otoczeniu
W razie wyrażenia zgody na przetwarzanie zawartych w ofercie pracy danych osobowych dla celów przyszłych rekrutacji prosimy
o dopisanie klauzuli (informujemy, że wyrażona zgoda może być w każdej chwili odwołana):
Wyrażam zgodę na przetwarzanie podanych przeze mnie danych osobowych przez BTC Software Systems Sp. z o.o.
z siedzibą w Poznaniu (60-166) ul. Grunwaldzka 184, zwaną dalej „Administratorem” dla celów przyszłych rekrutacji prowadzonych